Onze jaarlijkse Bosloop op 1 mei mogen we gerust een topeditie noemen!
Met 960 inschrijvingen klopten we af, ruim boven de verwachtingen.
Nieuw dit jaar: nettotijden (je de tijd begint pas te lopen als je over de mat loopt ipv een vast starttijdstip voor iedereen). Ook introduceerden we “Live Results” waarmee je persoonlijke tijd online staat zodra je over de finish loopt.
Voor foto’s en uitslagen: klik hier.
Beste,
Ik heb me ingeschreven voor de 5 km van de bosloop en heb mail ter bevestiging gekregen met borstnummer enzo, alles in orde. Mijn vrouw Patricia Lerat heeft zich ook ingeschreven en betaald, maar heeft nooit bevestiging gekregen of infomail met borstnummer, … Wij zijn een beetje bezorgd dat er iets is misgelopen?